
Door de inzet van ons eigen uitgebreide netwerk en partnerwebsites, bereiken we het hele jaar door miljoenen fans van live-entertainment. Binnen dit netwerk bieden we verschillende advertentiemogelijkheden; van standaardformaten tot volledig op maat gemaakte campagnes.
De kracht van ons netwerk
Be•at is de drijvende kracht achter de meest iconische evenementenlocaties in België, waaronder het Sportpaleis (binnenkort AFAS Dome), Lotto Arena en Vorst Nationaal. Samen goed voor bijna 3 miljoen bezoekers. Ons bereik en onze impact stopt echter niet aan de ingang van de zaal. We zijn er op elk moment van de (online) fan journey: van de eerste ontdekking en het plannen tot de laatste herinnering die blijft nazinderen.
Omdat be•at deel uitmaakt van Live Nation heeft het ook toegang tot het grootste liveentertainmentplatform ter wereld met 121 miljoen fans, 44.000 concerten en 270+ locaties wereldwijd.
Waarom adverteren via be•at en Live Nation?
First-party data voor slimme targeting
Via onze eigen data en slimme technologieën helpen we merken hun doelgroep hypergericht te bereiken – online én on-site. Denk aan targeting voor, tijdens en na het event op basis van gedrag, locatie, interesses en ticketdata.
Gericht bereik van een gepassioneerd publiek
We spreken een breed, actief en betrokken publiek aan. Onze fans zijn actief op zoek naar beleving en herinneringen die blijven hangen. Het ideale moment om je merk op een authentieke manier te presenteren.
Impactvolle digitale media-oplossingen
We bieden standaard én op maat gemaakte digitale campagnes aan via onze eigen platformen, partnerwebsites en sociale media. Van programmatic advertising tot branded content, van awareness tot conversie. We zetten jouw merk in de spotlight wanneer het het meeste effect heeft.
Bewezen effectiviteit
Merken zoals Dunkin’ en Hilton hebben al het verschil gemaakt via Live Nation. Ze zagen miljoenen impressies, duizenden engagements en directe conversie, onder meer via click-to-cart campagnes, appdownloads en deelname aan loyaliteitsprogramma’s.
Maak deel uit van de volledige fan journey
Uit onderzoek blijkt dat voor 69% van de fans het avontuur al begint in de ontdekfase, soms wel 12 maanden voor het event. Daarna volgt een lange planningsperiode en een intens ‘relive’-moment na afloop. Merken die deze volledige reis ondersteunen, scoren beter op merkperceptie, relevantie en loyaliteit.


Contacteer mij!
Vul het formulier in en we nemen snel contact op!